Canlı ve Parlak Saçlar İçin Tüketilmesi Gereken Besinler

kinematograf

Super Moderator
Super Moderator
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
7,726
Tepkime puanı
1
Puanları
38
Canlı ve Parlak Saçlar İçin Tüketilmesi Gereken Besinler
Saçlarımızda diğer organlarımız gibi vitamin, mineral ve gıdalar yardımıyla aldığımız çeşitli besinlere ihtiyaç duyarlar. Şimdi sizlere Saçlara hangi besin iyi gelir? Bunu anlatmaya çalışacağız, Saçlara ne iyi gelir Saçlara hangi besin faydalıdır. Şimdi sizlere araştırılmış ve sonuca ulaşılmış Saçlara iyi gelen besin zincirini yazımız eşliğinde paylaşacağız.
Yumurta: Protein besin zincirinde çok önemli bir yere sahiptir, yumurtada bol miktarda bulunan proteinin yanı sıra Saçlar için gerekli olan yağ asitleri ve B 12 vitaminini bol miktarda içermektedir. Günde en az 1 adet yumurta tüketmelisiniz ki saçlarınız olduğundan daha sağlıklı olsun.
Ispanak: Saç derisi için vazgeçilmez bir besin ıspanak, aynı zamanda içerdiği demir vitamini saç derisi ve deri sağlığınız için oldukça faydalı besin Ispanak 15 günde bir mutlaka tüketin. Eğer kepek probleminiz varsa hafta 1 tüketin bu sorununuzun ortadan kalktığını göreceksiniz.
Bezelye: Saç dökülmesi ile baş başa iseniz size önereceğimiz yegâne önereceğimiz gıda bezelyedir. Bezelyenin içerisinde bulunan bol miktarda B vitamini Saçlarınızın olduğundan daha fazla uzamasını sağlar ayriyeten vücudunuzda bulunan oksijenin moleküllerinin saç köklerine daha fazla taşınmasını sağlamaktadır.
Domates: Domateste bulunan Likopen saç sağlığı için birebir bir bileşendir, bundan başka bolca C vitaminide içeren Domatesi sofralarınızdan hiç eksik etmeyin. Bu sayede saçlarınızın temel ihtiyaçlarından biri olan kolajen üretiminin çoğalması sayesinde saçlarınızın sağlıklı ve ışıldaması birazda kolajene bağlı bir şey bunu unutmayın.Domates püresi saçlara dışarıdan uygulayabileceğiniz doğal bir maske yapma yöntemidir bunu da atlamayın…
Ceviz: Ceviz deyip geçmeyin E vitamini komplexi sayesinde saçlarınızın içten bakımını yapacak en etkili bir besin takviyesi diyebiliriz. Bundan başka içerdiği zengin yağlar sayesinde saçlarınız daha çabuk uzarken saç tellerinizin kalınlaşmasında sağlayan önemli bir gıdadır.
Kivi: C vitamini saçlarınızın temel olan ihtiyaçlarından sadece birisi ve en önemlisidir. Kivinin içerdiği bol miktarda C vitamini sizin Saçlarınızı içten içe besleyip korurken aynı zamanda cildinizde korumaya yarayan oldukça yaralı bir vitamindir. Kiviyi bol bol tüketin cilt sağlığına ve saçınızın sağlığına oldukça faydalı bir besin. Kivi C vitamini kaynağı Kivi Saç sağlığınız için yemeye değer üstelik sevenler için hoş bir tadı da var.
Havuç: Havucun içerisinde bulunan B ve A vitamini ile saçlarınız daha sağlıklı daha parlak vede daha güçlü hale gelecektir.
Brokoli: Brokoli içerdiği yüksek miktarda ki B1 VE C vitamini ile saçlarınızın sağlığını korumaya aday en önemli besin ve en etkili gıda tavsiyesi sağlıklı saçlara sahip olmak birazda Brokoli yemenize bağlı.
 
Üst